piątek, 27 lipca 2012

Ja tak kocham ;( nigdy nie zrozumiesz mojej milosci do ciebie , nigdy nie zrozumiesz jak cie kocham ! nigdy...nikt tak nie kocha jak ja .. jak ja;(( . Ty jestes kazdym powodem dla ktorego zyje,dla ktorego oddycham! nie ma sekundy bym o tobie nie myslala...jestes kazda moja mysla gdy pojde spac i gdy wstaje,jem-mysle o tobie,spie-mysle o tobie-kapie sie - mysle o tobie... wszystko co robie to z mysla o tobie...nikt nigdy nie poczuje tego co ja czuje 1,5 roku...to jest takie wielkie uczucie...ja zyje tylko dla ciebie i ty o tym wiesz...ale jak chcesz moge raz na zawsze zakonczyc moje istnienie ... wtedy bym z gory mogla patrzec i myslec o tobie,chronic cie!na kazda mysl gdy moglo by cie zabraknac placze jak male dziecko!nigdy nie zrozumiesz mego zycia.NIGDY.Mowisz ze to nie mozliwe..ale mozliwe snisz mi sie kazdej nocy , nie bylo nocy bys mi sie nie snil!!!;((((.To wszystko mnie przerasta tak cholernie boje sie ze ktoregos dnia mnie zostawisz;(((tak cholernie kurwa sie tego boje;((((((((((((((.Pomyslicie ze zwariowalam,ze jestem kretynka, ale ta kretynka wlasnie kurwa tak kocha!!!!!!! nie ma nic wazniejszego niz on....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz