niedziela, 22 lipca 2012

Miłość

Dzisiejsza notke poświęce zupełnie innemu tematowi...





Miłość nie jest ludzkim wynalazkiem -
Bóg wynalazł miłość.



Miłość to najpiękniejsze uczucie! ja je doznałam!
Kocham Cię Mateuszku ! 15 miesięcy razem !
Ja ino tylko czekam jak wskocze do kościoła w białej sukni ! KOCHAM CIĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kwiat potrzebuje słońca,
aby być kwiatem
Człowiek, aby być człowiekiem
Potrzebuje miłości.



Tylko woda może przemienić pustynie
Woda jest życiem
Miłość jest wodą, dojącą życie!



Bez miłości jestem wielkim zerem!

Mateuszek jest cudowny , doskonały,wyjątkowy ! KOCHAM GO NAD ŻYCIE!
ZAWSZE JEST GDY GO POTRZEBUJE...JEST MOIM TLENEM..KIEDY GO NIE MA DUSZE SIE!!...JEST MOJA KRWIĄ PŁYNĄCĄ W ŻYŁACH...JEST WSZYSTKIM CO MAM!!!!!!!:( KOCHAM CIE I NIGDY NIE PRZESTANE!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz